NAJVEĆA NOĆNA MORA HOTELA Influenseri se "popeli na glavu" ugostiteljima - narušavaju ugled!

Mnogi influenceri sate provode pozirajući u restoranima sa Mišelinovim zvezdicama.

Milica Maksimović

09.12.2025. 09:16

NAJVEĆA NOĆNA MORA HOTELA Influenseri se "popeli na glavu" ugostiteljima - narušavaju ugled!

Shutterstock

Najprestižniji hoteli, nekada rezervisani samo za bogate, slavne i članove elitnog društva, danas se suočavaju sa potpuno novim tipom gostiju koji menja atmosferu luksuznog ugostiteljstva – influenserkama. Pojava društvenih mreža dramatično je promenila industriju, pa na recepcije širom sveta sada pristižu kreatori sadržaja – od rijaliti zvezda do OnlyFans influencera – koji često borave besplatno u zamenu za objave. Njihov cilj je jasan: pronaći najglamuroznije, najfotogeničnije lokacije za stvaranje sadržaja koji gradi iluziju luksuznog života.

Svojim ponašanjem narušavaju ugled hotela

Mnogi influenseri sate provode pozirajući u restoranima sa Mišelinovim zvezdicama, penju se po raskošnim stepenicama u provokativnim haljinama ili organizuju kasnonoćna poziranja na bazenima.

Često dolaze sa ekipom, rasvetom, stativima i ogromnim egom, dok ih tradicionalni gosti posmatraju sa čuđenjem – ili nelagodom. Osoblje luksuznih hotela upozorava da situacija postaje ozbiljna: strahuju da bi ugled građen decenijama mogao biti narušen ako se ovakav trend nastavi.

Nemoguće ih je izbeći

Kolumnistkinja Daily Maila Nadine Dorries opisala je kako je elitnu božićnu zabavu „preplavila“ grupa influensera koji su uporno snimali svaki trenutak, pravili grimase, govorili u male krznene mikrofone i ponašali se kao glavna atrakcija, ne mareći za okolinu. Slične scene dešavaju se širom sveta – uđete li u bilo koji luksuzni hotel, velika je verovatnoća da ćete naleteti na snimanje TikTok videa, ring light postavljen na sred hodnika ili improvizovanu foto-sesiju u lobiju.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Објава коју дели Beth Moody | SMM & Business Consultant🌸 (@socialmoody)

Influenceri se ponašaju povlašćeno

Najpopularniji hoteli – od gradskih centara do ekskluzivnih odmarališta – postali su njihove kulise.
Osoblje kaže da se mnogi influenceri ponašaju kao da su iznad pravila samo zato što imaju veliki broj pratilaca. „Ne možemo im zabraniti dolazak, ali bi bilo lepo da se ponašaju pristojnije i bar ponekad spuste telefone“, kaže jedan zaposleni. „Drugačija energija se unese u hotel, sve izgleda manje elegantno.“

Sve za savršenu fotografiju

Glamurozne fotografije s mermernih šankova, iz luksuznih apartmana, biblioteka i spa centara izgledaju savršeno – ali često nisu realne. Mnogi influenseri samo uđu u hotel, snime nekoliko kadrova i – odu. Nikada nisu ni odseli tamo.

U nekim slučajevima, influenseri poziraju u donjem vešu na hotelskim krevetima, sa tanjirima kamenica, ili kreiraju tematske objave koje prelaze granice ukusa. U trendu su čak i „dogfluenseri“ – kućni ljubimci koji „ručaju“ na luksuznim sofama.

Stvarnost ili samo iluzija?

Insajderi tvrde da je ponekad teško znati ko je pravi gost, a ko je samo došao po savršenu fotografiju.
Jedan radnik opisuje influenserku koja je, uz dva pomoćnika, sedela u baru više od sat vremena – ništa nisu naručili, nisu razgovarali, samo su pozirali za idealan kadar. „Pitao sam se – kako smo došli do ovoga?“

Ipak, stručnjaci naglašavaju da nisu svi isti. Postoje influenseri koji ozbiljno rade svoj posao, imaju tim, koncept i kvalitetnu produkciju. Oni zaista donose vidljivost hotelu. „To je ogroman posao – mnogo veći nego što izgleda kada neko stoji na stepenicama u The Ritzu i suprug je slika za Instagram“, zaključuje jedan od sagovornika.

BONUS VIDEO:

Imate komentar?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavi komentar

Ostavite komentar

Komentari

Pročitaj komentare (0)