NIJE GUCCI, NEGO GNOCCHI Kaufland lansirao IT Bags – torbe koje izgledaju kao luksuz, a mirišu na humor i dobar ukus

U ovoj kolekciji ništa nije onako kako deluje

Milica Maksimović

07.11.2025. 11:30

NIJE GUCCI, NEGO GNOCCHI Kaufland lansirao IT Bags – torbe koje izgledaju kao luksuz, a mirišu na humor i dobar ukus

Press

Zaboravite dosadne platnene kese – Kaufland je odlučio da unese malo luksuza u svakodnevne nabavke. Njihova nova kolekcija pod nazivom IT Bags duhovito spaja svet mode i hrane, donoseći torbe koje izgledaju kao da su sišle s modne piste, a zapravo su namenjene za mleko, voće, povrće i – modne časopise.

U ovoj kolekciji ništa nije onako kako deluje: Gucci postaje Gnocchi, Louis Vuitton ima zelenog rođaka po imenu Louis Vegan, Burberry je dobio brata po kariranoj liniji zvanog Bluberry, dok se Chanelov kultni parfem u ovoj verziji pojavljuje kao – Nudel N°1.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Објава коју дели Kaufland Hrvatska (@kauflandhrvatska)

Zašto su IT Bags posebne

Ove torbe ne deluju kao još jedna generička “promo torba” sa logom. Naprotiv, kampanja duhovito koristi jezik luksuznih brendova i pretvara ga u nešto svakodnevno, blisko i pristupačno. Zamišljene su kao torbe koje se mogu nositi u kupovinu, na posao ili na kafu – jednako dobro uz kaput, haljinu, tenisice ili štikle. Svaki od četiri dizajna ima svoj karakter, ali im je zajedničko to što izgledaju fotogenično, moderno i sa stavom.

Kaufland pokazuje da ima stila

Ovim projektom Kaufland jasno pokazuje da razume savremene trendove i spaja humor s imidžom brenda.

IT Bags su više od marketinške kampanje – one su mali modni manifest za svakoga ko voli da se šali na svoj račun i da nosi torbu koja ima priču. Jer, ruku na srce – ko kaže da se u jednoj “statement” torbi ne mogu naći i parfem i mleko?

BONUS VIDEO:

Imate komentar?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavi komentar

Ostavite komentar

Komentari

Pročitaj komentare (0)